Allenig, maar mooi - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Piet Mout - WaarBenJij.nu Allenig, maar mooi - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Piet Mout - WaarBenJij.nu

Allenig, maar mooi

Door: PMMM

Blijf op de hoogte en volg Piet

30 November 2010 | Namibië, Windhoek

Met Margret heb ik een paar maal telefonisch contact gehad. Ze belt me dan bij het avondeten in Kiri op met haar Namibische simkaart. Ze maakt een allenige maar opwindende reis. Eerst Fishriver canyon en daarna Lüderitz met een overnachting in een oude boot op Cap Diaz. Dat kreeg zij aangeboden omdat de wind te sterk was om de daktent op te zetten en het te koud was. Vandaar heeft zij de 'mooiste weg van Namibië' gereden waarbij zij 80 km langs een duin heeft gereden, waarbij zij haar 4x4 skills volledig heeft kunnen gebruiken en verbeteren. Nu verblijft zij in de omgeving van een Duits slot dat hier in de buurt ooit is gebouwd door de vrouw van ik dacht een Duitse militair. Wrsch komt ze donderdag naar Kiripotib om hier nog een paar dagen op verhaal te komen.
Gisteren heb ik een rustdag ingelast om op verhaal te komen van een aantal dagen vliegen, waarvan de zaterdag alleen omdat mijn maatje naar huis is gegaan. Geen slecht gekozen dag want het bleek voor veel vliegers een lastige dag te zijn geworden waarbij een ruim aantal de motor heeft moeten starten of eerder terug is gekomen. Vandaag komt Geert, mijn volgende vliegmaat.

  • 30 November 2010 - 16:26

    Ilse:

    Lieve mensen, gelukkig, Margret's reisavontuuren zijn "levendig". Ik verheug mij nu al op jullie. Als ik mij voorstel, Piet, helemaal alleen zo ver weg in de lucht - alleen- vertrouwend op het toestel en je eigen alertheid en kunde - een mens kan oneindig meer aan, dan meenigeen denkt. Genieten jullie nog de rest van de dagen!
    Liefs,
    Ilse

  • 02 December 2010 - 13:02

    Frans Smeets:

    Voordat jullie terugzijn wil ik graag laten weten dat ik een trouwe lezer ben van de reisverslagen. Geniet van de zon aldaar want hier regeert koning winter. Goede terugreis! Frans en Xandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Namibië, Windhoek

Piet

Piet & Margret

Actief sinds 21 Okt. 2010
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 11599

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2017 - 17 December 2017

Antipodisch

10 September 2016 - 16 December 2016

Chili-Argentinië

31 Oktober 2010 - 05 December 2010

Samen apart

Landen bezocht: