Antartica 2 - Reisverslag uit Comodoro Rivadavia, Argentinië van Piet Mout - WaarBenJij.nu Antartica 2 - Reisverslag uit Comodoro Rivadavia, Argentinië van Piet Mout - WaarBenJij.nu

Antartica 2

Blijf op de hoogte en volg Piet

01 December 2016 | Argentinië, Comodoro Rivadavia

Op een of andere manier lukt het niet om het verslag over onze Antarcticareis te versturen. De samenvatting van de reis is dus de bijgaande foto en de mededeling dat wij veilig terug zijn van deze 'expeditie'

  • 01 December 2016 - 18:35

    Mieke:

    De rest komt dan nog wel. Dank voor de samenvatting en de mededeling dat jullie weer voet aan wal hebben gezet aan het einde van de wereld....

  • 21 Mei 2018 - 09:20

    Tineke:

    piet graag zou ik in kontakt komen met psychiater peter mout en dan ook als psychiater. heb van alles in mijn hoofd over els, jaar geleden overleden hoorde het hemels dag. eerst traantje gelaten na jaren,
    volgende dag ik dacht het klopt niet heb op computer gezocht en staat els overleden 77 jaar. daar klopt dus niks van.
    george had els vermoord dacht ik ook. maar dat is ook niet waar. er was en mevr, die sprekend lijkt op els, als toerist in griekenland.
    els zei waarschijnlijk kom maar bij ons voor een paar dagen tot je weer terug gaat, toen kwam het pllannetje. ze hadden geld nodig . dus die mevr vermoorden en in de kist leggen.
    els was in juni al weg gegaan naar italie of naar nederland even om haar paspoort te veranderen in haar echte naam en wel de jong zo heette haar vader.
    ze hebben hun huis verkocht en verhuisd naar mamablmos dat is ook raar een eigen huis en je gaat het verkopen. na een jaar gewooned te hebben
    om in een ander te wonen in caravan.
    goed george heeft haar laten verdrinken de minste sporen , denk ik. dus wie in de kist lig is die mevr.
    george voor belasting nabestaandes recht els strijkt onder naam van de jong aow,
    dus genoeg geld ik heb belasting geinformeerd. door kontact formulier
    ze zitten nu waarschijnlijk in afrika ,
    politei opgebelt en ze zouden het uitzoeken , ze luisterde aandachtig.
    van de week kreeg ik ook een telefoontje van svb uit leiden delemarre ik heet tineke en harry woont in leiden.
    ze zeiden iets en toen heb ik ook hun alles vertelt.
    ze hebben wel drie keer opgebelt. voor meer informatie
    ik ben blij dat ik het vertelt heb. dank je voor het lezen. groet tineke groetjes aan peter


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Comodoro Rivadavia

Piet

Piet & Margret

Actief sinds 21 Okt. 2010
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 11575

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2017 - 17 December 2017

Antipodisch

10 September 2016 - 16 December 2016

Chili-Argentinië

31 Oktober 2010 - 05 December 2010

Samen apart

Landen bezocht: